Äntligen

Har jagat kyrkan som bara den. Tänkte först ha tveta kyrka men fanns inga bra datum där, typ bara sent på eftermiddagen o de vill vi inte ha. Sen tänkte vi enhörna kyrka men fanns inga bra datum där heller som passade oss. Sen ringde jag till järna kyrka o där fanns de äntligen men blev i slutet av juni den 28. Hade egentligen velat ha i mitten men men de får gå de med. Så igår kväll satt vi och gjorde iordning inbjudningskorten på nätet. Och då ville vi ju ha en bra bild på Olivia. Så vi satte henne i soffan o försökte få henne att skratta och tillslut skrattade hon som bara den så himla söt hon blev.




Idag har jag varit på stan o träffat en gammal klasskompis Sofie de var väldigt trevligt som alltid. Satte oss nere vid maren o åt en glass, vill ju inte sitte inne o fika när de är så fint väder.
Sen tog jag en promenad hem till min kära vän Linda o fikade lite till. Nu gör jag inte så mycket Olivia är pigg som en lärka har varit vaken många timmar nu men vill inte sova, så nu leker hon men pappa Mattias :)
Så skönt att de är fredag imorgon, ska hem med mamma imorgon när hon slutat jobba, o dit kommer också min syster ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå så söt hon är!! :)

Hoppas allt är bra med er!

Kram!

2009-04-23 @ 21:43:46
Postat av: Linda

Men vilken bra bild!

Så söt =)

Kram kram

2009-04-24 @ 09:21:51
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sicken sötnos =)

2009-05-02 @ 09:30:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jennymangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0