klippa mig jippi :)

Man måste ju klippa sig också, vilket jag INTE tycker om. Men kände att nu var de dags , hade ju inte klippt mig på ca 2 månader. Å håret kände att nu var de dags håret bara hängde å man kunde inte göra nånting åt de. Så min underbara mamma tog med Olivia på stan medans jag klippte mig Tack snälla. Men Olivia sov hela tiden i vagnen så de var inte så svårt, så nu längtar mamma  (mormor) till hon får vara barnvakt flera gånger, vilket hon garanterat får när vi väl behöver de. Får dröja en liten stund till iaf.

Blev för en gångs skull nöjd över min frisyr, kanske bara för att hon fönade de så fint, får se om jag är lika nöjd imorgon. Fast de syns nog inte så mycket, brukar klippa mig så lite som möjligt vill ju behålla mitt långa hår. Och tycker inte om när man ser nyklippt ut nej fy.

När jag kom hem skulle jag försöka ringa o boka kyrka för dop. Bokade in dopet den 13 juni men fanns bara klockan 16,30 känns lite sent för dop  vill ju ha på dagen så ska ringa imorgon o boka om datumet, o hoppas de finns andra bra datum som jag vill ha :) hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: Mika

mammor är ju himla bra!!! =)



min mamma ska få ta Ebba när jag väl kommer iväg å klipper mig =)

kram kram

2009-04-18 @ 19:10:03
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0