Mys

Huset på landet   snart är all is borta :)

Idag har jag bara njutit och myst med min underbara lilla familj. Mattias övertalade mig att vi skulle åka till landet som är ute i enhörna inte långt men jag tycker inte om att vara där så mycket, de ligger så off långt in i skogen. Men de är dock jätte fint och skönt på sommrarna. Men där satt vi i solen och njöt. Var så varm o skönt. Idag var de nog första gången på många veckor som vi lagar mat på helgen till oss. Har varit lite många middagarn på sista tiden lite skönt men kanske inte jämt. Så idag hade vi en mysig middag tillsammans också, som Matte hade lagat tom. :)
Sen tog vi oss en liten promenad för att slänga papper, och då tog vi chansen att prova vårat bärsele, vilket var jätte bra. Lite läskigt bara måste ju lita på att de håller men man håller ändå en hand under rumpan.

 Och Olivia sover så gott i sin vagn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt det låter.

ja det är lite läskiga de där, hoppas vår lille kille gillar att sitta i det då vi också köpt ett =)

Kram

2009-04-13 @ 10:47:10
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Mika

Ebba sover oxå så skönt i sin vagn! =)

kram!

2009-04-16 @ 16:29:49
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0