Ny vecka igen

Ja då var helgen slut igen då. De har gått fort, men har varit en bra helg. I fredags följde jag med min mamma hem till järna, satt på verandan i solen o njöt och åt god lunch. Sen kom min syrra o Mattias dit och vi fick en god middag som vanligt. I lördags följde jag med Linda ner på sta en snabbis, hon skulle inhandla en present. Sen gick jag hem till Mattes mamma som nte var hemma, utan Matte var där o fixade med bilen. Vill ju inte vara inne så satt där o kollade på o solade. Vilket inte var så jätte roligt. Till midda blev de jätte god kyckling wok med råstekt potatis. På kvällen gick vi hem till Linda o Petter men Olivi var inte så jätte glad, blir så övertrött och bara skriker och har svårt att slappna av. Så var inte där så länge. Men natten var kanon Olivia vaknade bara 1 gång o ville ha mat, hon var jätte trött kan man säga då.
I går var vi på lunch hemma hos Mattes farmor och fick goda pajer, tyvärr han vi inte åka hem till mamma o pappa som vi alltid gör på söndagarna men får ta de nästa vecka. Var ganska skönt att bara vara hemma en söndag ändå.
o de var de helgen de.!
Ska snart iväg till min barnmorska snart på efterkontroll..vilket jag inte tycker om men men! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det hos bm?

Kram

2009-04-27 @ 14:58:00
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0