+10 dagar

Nu har jag gått 10 dagar övertiden, börjar kännas lite surt just nu. Man går ju bara o väntar o väntar känner efter efter minsta lilla. Men nej ingenting än så länge. Vet ju iallafall att om 1 vecka har vår lilla kommit ut till oss, vilket känns bra. Var hos barnmorskan idag åter igen vilket inte jag trodde förra veckan. Men även denna gång såg allt bra, alla prover likaså. Sf måtter var lika som förra gången 36cm o hjärtslagen var på 136 slg. Hade gått upp 1 kilo till, så sammanlagt har jag nu gått upp 15 kilo. Bebisen var så gott som fixerad nu. Så h*n kan komma ut nu, behöver inte ligga därinne o jäsa tycker jag.!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va roligt att du bloggar!

Här ska jag kika in ofta!

Kram

2009-03-07 @ 08:15:26
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0