40+6


Idag har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt, Linda kom förbi en stund o höll mig sällskap, åt lite lunch å kollade på en
film en riktig slapp dag lite skönt ibland. Nu väntar jag på att Matte ska komma hem, vilket han gör snart. Så då är det dags att börja med maten snart. Idag blir de spagetti o köttfärssås gott.!

Min mage v 40+1Nu har jag gått över tiden exakt 1 vecka, när hade den lille tänkt komma ut egentligen? Tycker att de är dags att titta ut nu. Har varit hemma nu i snart 4 veckor börjar bli lite smått tråkigt. Som tur är har jag ju några kompisar som också går i väntans tiden så de är väldigt skönt att ha någon att dela dagarna med.! Imorgon ska vi på UL o se så att den lille mår bra, ska bli spännande faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0