Jobbigt

Var på bvc igår Oliva har haft utslag på kroppen nu ett tag så kände att vi måste kolla upp vad de kan vara. Så nu måsta jag sluta med mjölk o ägg i en vecka. Vilket jag kan säga nu efter 1 dag är skit svårt, från att inte bry sig vad som är i mat måste kolla hela tiden, de är ju mjölk i nästan allt lr mjölkpulver o allt vad de nu heter. Så hoppas att de inte är de, då kommer jag inte orka amma speciellt länge till kan jag säga. Men de är ju tur att Olivia inte har besvär av utslagen.


Idag gör jag inte så mycket, tog en tripp till moraberg o kollade lite. Ska ju köpa nya balkongmöbler så hittade jätte fina stolar på plantagen. Matte är ju ledig nu några dagar så skönt så han håller på att göra om i hallen ska tapetsera o byta golv, så nu ser de ut som fan i vardagsrummet med alla grejer överallt. Men blir nog kanon fint när de är färdigt. sen är det Olivias rum som är kvar.! Rosa ska de bli :) Nu sover lill skrutten så gott.



Kommentarer
Postat av: Mika

åh ska hon få rosa!!!!

tack för idag! =)

kram kram

2009-05-13 @ 19:31:31
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Linda

När får vi se bilderna på Olivias rum?

Kram

2009-05-24 @ 19:35:21
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu måste du nästan blogga snart igen =)

kram kram

2009-06-02 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0